آدینه دلبران

آدینه دلبران
 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آدینه دلبران و آدرس adineyedelbaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب

فیض‌کرمیان با تأکید بر اینکه دین برای بشریت است و بشریت هم باید فدایی دین باشد، تصریح کرد: در انقلاب اسلامی ما این اتفاق حادث شد تا جایی که امام راحل ملت ایران را برتر از مردم عصر رسول مکرم اسلام معرفی کرد.

امام جمعه دلبران، حرکت انقلاب اسلامی را خلاف تصورات باطل دشمنان دانست و افزود: این تصور هیچ‌گاه در مخیله دشمنان هم راه نمی‌یافت که روزی ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی بایستد.

وی با بیان اینکه امروز همه به این باور رسیده‌اند که ایران قدرتی برتر با نفوذ در منطقه است، گفت: همه دشمنان به این قدرت معترف هستند.

به گفته فیض‌کرمیان، ملت ایران میراث‌دار بصیرتی هستند که انبیا و ائمه همواره بر آن تاکید داشتند و پرشورترین نمایش بصیرت مردم ایران در حماسه 9 دی آفریده شد و ابعاد این حماسه آنقدر وسیع بود که هیچ کس نتوانست آن را انکار کند.

امام جمعه دلبران با اشاره به اینکه مردم در این حماسه بدون فتوای ولی فقیه به صحنه آمدند، اظهار داشت: پیام مردم در این حماسه، دفع فتنه از نعمت انقلاب اسلامی، رکن رکین ولایت فقیه و نمایش دشمن‌شناسی بود که ابرقدرت‌ها را به زانو درآورد و دنیا مبهوت عظمت این ملت شد.

وی با بیان اینکه مردم ما هیچ هراسی از تهدید، تحریم و تهاجم ندارند، گفت: 9 دی از جمله حوادث مهمی است که در تاریخ ماندگار شد.

این مسئول به تلاش‌های گسترده برای کم‌رنگ کردن این رویداد عظیم اشاره کرد و افزود: همه مردم و مسئولین وظیفه دارند تا این رویداد را متذکر شوند و چون دشمنان هنوز از پای ننشسته‌اند.

وی پادزهر مقابله با دشمن در هر برهه را بصیرت اعلام کرد و گفت: گول سابقه افراد را نخوردن و اطاعت از ولی فقیه معنای بصیرت است.

فیض‌کرمیان در پایان با بیان اینکه حرکت در مسیر ولایت فقیه، عامل حرکت در راه مستقیم است، تصریح کرد: همه دیده‌ایم که هرگاه رهبر معظم انقلاب امر به فرمانی داده‌اند و از آن کوتاهی شده است، چوب این کار را خورده‌ایم و هر گاه در آن زمینه گام برداشته‌ایم عزیزتر شده‌ایم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ سه شنبه 11 دی 1393برچسب:, ] [ 10:41 ] [ ستاد نماز جمعه شهر دلبران ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وب سایت ستاد برگزاری نماز جمعه دلبران خوش آمدید
آرشيو مطالب
تير 1394
خرداد 1394 ارديبهشت 1394 فروردين 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب